werkwijze van menno

SIMPEL HOUDEN

Voor een van onze klanten hebben wij hun productuitleg aangepast van een zeer lang,wollig en warrig verhaal naar 1 simpel A4tje. Begrijpelijk voor iedereen van hoog tot laag.
Vervolgens voor deze klant diverse nieuwe doelgroepen benaderd met als resultaat dat ze daar nu marktleider in zijn geworden en we zijn er nog lang niet!

GOED OM JE HEEN KIJKEN

Herkent u dit?
Iemand vraagt u, in uw eigen straat, de weg naar een andere straat. U krabt onder uw kin en zegt het niet te weten.
Blijkt het gewoon twee straten verderop te zijn.
Dit principe hebben wij onlangs toegepast voor een van onze buitenlandse relaties in Nederland. Met succes! Vaak liggen de kansen om de hoek maar zie je ze niet.
Wij zoeken die kansen samen met u.

TALENT SIGNALEREN

Soms zie je iemand met veel talent maar met weinig zelfvertrouwen.
Door dit voor de persoon in kwestie positief om te buigen is hij toch voor zich zelf begonnen.
Binnen een jaar werden al de eerste medewerkers aangenomen omdat hij het vele werk alleen niet meer aan kon. Mooi hè!
Hij is uiteraard wel klant geworden.

GOED IN DE SPIEGEL KIJKEN

Eén van onze nieuwe relaties, een groot buitenlands bouwbedrijf, zag zijn omzet in Nederland teruglopen en trok bij ons aan de bel.
Na een korte inventarisatie van het bedrijf en hun diensten blijkt dat ze nog een aantal producten binnen hun onderneming hebben met een prijs/kwaliteitverhouding die in Nederland ongekend is.
Wij hebben dit naar een compleet andere doelgroep gecommuniceerd met als resultaat dat ze weer volop werk hebben.
Kijk, daar doen we het met zijn allen voor.